Битият на „Витошка“ с горещи разкрития защо се е стигнало до шамара: Заплаши ме!

шамари заведение

Салонен управител удари шамар на клиент в популярно заведение в центъра на София. Във видеоклип, разпространен в социалните мрежи, се вижда словесно пререкание между служител на заведението и клиент. Спорът ескалира и служителят удря шамар на клиента.

Потърпевшият Явор Павлов разказа по bTV, че до ситуацията се е стигнало, тъй като в сметката му е била надписана бутилка вино.

Повикал управител, за да получи обяснение. Дошъл служител, който се представил за сервитьор и казал, че бутилката е махната, но Явор Павлов настоял да се види с управителя. След това се стигнало до физическата саморазправа. Потърпевшият разказа още, че не получил извинение, а дори заплахи от страна на служителя.

След инцидента е извикана полиция и са съставени протоколи.

„Тази постъпка е изключително грозна и необяснима“, каза от своя страна съсобственикът на заведението Ричард Алибегов.

„Изгледах клипчето четири пъти и се обадих на Явор, за да се извиня лично. След това веднага стартирахме процедура по дисциплинарно освобождаване на служителя“, каза Алибегов.

„Той се извини и обясни, че си е изпуснал нервите, което за мен няма как да е обяснение. Това е човек, който работи повече от година при нас като салонен управител. Това е длъжност, която трябва да предотвратява подобни конфликти“, обясни още Ричард Алибегов.

По думите му за 10 години, откакто се занимава с този бизнес, такова нещо не се е случвало.

„Подобна физическа саморазправа е абсолютно недопустима“, категоричен бе той.

Въпреки полученото извинение Явор Павлов смята да търси правата си по съдебен път.



За нас

7DniSofia.bg e част от 7 Dni Media Group, която е най-бързо налагащата се на пазара.
В нашето портфолио са още сайтовете 7DniSport.bg, 7DniBulgaria.bg

КОНТАКТИ




Бюлетин


    Категории