Жена показа как „Лидъл“ цака купувачите с ето тази схема

1683438633-clipboard02

Едно от нещата, с които веригите най-много привличат клиенти, са постоянните предложения. Провлечени от идеята да си купят нещо по-евтино, хората понякога изобщо не обръщат внимание точно колко плащат.

Когато разберат, че всъщност са похарчили повече, а не по-малко за даден продукт, най-често са си вече вкъщи и за рекламация не може и да става дума.

Подобна случка с лимони на привлекателна цена разказа жена в социалната мрежа Фейсбук. Под публикацията на А. Мирчева за случилото се в Лидл, много хора заявяват, че са преживели същото разочарование.

Ето за какво пише клиентката на веригата:

„Отивам на Лидл и една съседка ме моли да ѝ купя няколко неща, които са на промоция.

Едното е лимони опаковка от 0,500 кг на цена 1,79лв.

Отивам до лимоните има на две места – на едното са на кг, на другото са опаковки от 0,500 кг, но и на двете има еднаква цена 4,69 лв/кг. На касата показвам лимоните от 0,500 кг и питам:

Тези лимони от промоцията на брошурата ли са? Уверяват ме, че са тези.

Прибирам се, сядам да сметна стойността на продуктите, които ми поръчаха и гледам:

Лимони 0,720 кг * 4,69 = 3,38лв! Сигурно не съм видяла добре.

Пак гледам, правя черти – няма грешка.

Вече няколко пъти ми се случват подобни грешки, но този път чашата преля.

Разбирам, да не бях питала, разбирам половин кг да го бяха таксували по цената 4,69, ама как 0,500 кг стана на 0,720?!?!

Върнах се в Лидл (досега все оставях грешките, защото живея далеч и не си струва), исках да говоря с управителя на магазина. Дойде едно усмихнато момиче (последно знам, че управителя беше мъж) – тя беше изключително любезна и спокойна. Казах й, че проблемът не е в това, че съм платила 1 лев в повече, а в това, че тези случаи се повтарят и явно нещо не е наред.

Върнаха ми цялата сума за лимоните. Благодаря на служителката за търпението и учтивостта, но от тук нататък всеки път ще спирам след касата и ще си проверявам касовата бележка от начало до край! Ето така се губи доверие!“

Не само в България е така, този проблем го има в хипермаркетите на Лидл в цяла Европа, това коментират българи в чужбина.

За българските потребители обаче това не е никакво успокоение, защото за европеецът разликата в цената изобщо не е толкова важна.

Те недоволстват, защото промоциите са единствения шанс да си позволят някои продукти. Българските клиенти на Лидл настояват всички обявени промоции да се спазват и да са ясно обявени.