Контрера даде „контра“ на либерастите в ОбС за автобусите на София! Ами сега „лилави фикуси“?

7 Dni Sofia18.12.2020
автобус

Общинският съветник Карлос Контрера в последните дни е главна мишена на либерастките кръгове в ОбС, които целят София да остане без градски транспорт и така да сринат имиджа на Общината.

Бесен от напъните им, лидерът на ВМРО в СОбС е готов на революционно предложение. И ще го внесе отново, както се разбира от думите му:

От няколко дни се вихри поредната истерична кампания по темата спогодбата между Столична община и превозвача „МТК“. Понеже ми писна върху мен да се упражняват бившите питомци на Ивет Добромирова и „великите икономисти и финансисти“ от медийния кръг на Прокопиев, ще дам няколко факта.

Първо – докладът е резултат от работата на цяла работна група с представители на всички политически групи в СОС. Работата по преговорите беше трудна и продължителна. И това е нормално, когато се сблъскват претенции на две страни.

Второ – от някои изказвания имам чувството, че „Демократична България“ или не са имали представител, или той е играл ролята на фикуса в ъгъла.

Трето – в хода на заседания съм единственият човек, който се сблъска словестно с представителя на оператора и предложи нова клауза в договора „Определяне по двата показателя, които са самостоятелни правни възможности (цена на гориво и инфлация), като към него се приложи правилото „но не повече от определената цена на километър пробег за Столичен автотранспорт ЕАД, намалена с 2 стотинки“.

Това мое предложение беше дискутирано и принципно подкрепено от всички колеги в работната група (с изключение на неприсъстващия представител на ДъБъ). Операторът категорично го отхвърли. Напомня, че докладът на работната група отразява въпросите, по които е постигнато съгласие, за да се предложат спогодба и изменение в договора.

Понеже работната група и нейните членове са жертви на всевъзможни спекулации, че са нечии лобисти, че играели за частната фирма и т.н. отново предлагам този текст да бъде включен в споразумението със следната редакция „Определената цена за километър маршрутен пробег не може да бъде по-висока от цената на „Столичен автотранспорт“ ЕАД, определена за съоветната година с икономическата рамка, намалена с 2 стотинки.“.

Това е тежка ограничителна клауза,, която аз, дето съм бил лобист и всякакъв, предложих. Сега я предлагам отново. Знам, че такава клауза е непазарна и не кореспондира по-никакъв начин с динамиката на инфлационните процеси, икономическата динамика и пазарните отношения. Но я предлагам и ще настоявам да бъде приета, за да се спрат веднъж завинаги спекулациите, че някой за някого лобирал.

Не знам дали операторът ще приеме тази клауза, това е негово решение.

Напишете коментар

Вашият e-mail адрес няма да бъде публикуван.