Контрера: Кьоше не остана в София, откъдето да не се подават кандидати на умните и красивите

articles__5a2d3730518eddb74c7de4506c4345df

Едно от нещата, с които ще запомня тази кампания, е гората от билбордове, калкани, скролери и винили на Демократична България. На практика Христоивановците не са се подали само изпод капака на тоалетната чиния…за сега.

Подобно масирано присъствие по външна реклама скоро не бях виждал. Тези са от началото на кампанията. Кьоше не остана от София, откъдето да не се подават кандидати на умните и красивите. На Патриарха и Графа имат цифром и словом цели шест броя от началото на кампанията. По моя груба сметка само тук са вложили около 10 000 лева. Което пък ме подсеща, че на изборите на 4 април „Демократична България“ направи най-скъпата фейсбук рекламна кампания – само за две от страниците си бяха похарчили 123 000 евро!

До момента само за една от страниците вече са навъртели 7000 евро. А има още 10 дни. До момента липсва отговор откъде това щедро финансиране при положение, че ДБ още не са взели и лев субсидия. Или става дума за крупни дарители или за безотчетни пари, дадени на Христоивановците да си ги харчат. Има нещо дълбоко съмнително около финансирането на умните и красивите.

Поне две от фейсбук страниците им се управляват от…Унгария. По случайност там, в Будапеща е ситуиран университетът на Сорос. Не знам дали това не е следа, че кампанията на ДБ се прави и с пари от чужбина – нещо категорично забранено от Закона за политическите партии и Изборния кодекс.

От Фейсбук профила на столичния общински съветник Карлос Контрера