За мизерията в хотелите! Разчитаме на сигнали, за да предприемаме мерки, коментира Ангелкова

persian-oak-wood-3064187__340 - Copy - Copy - Copy - Copy

„С промените в Закона за туризма стартирахме създаването на туристически инспекторат, който ще проверява спазват ли се изискванията, след като даден хотел е бил категоризиран“. Това съобщи за НОВА министърът на туризма Николина Ангелкова на фона на оплакванията от лоши условия в редица хотели у нас.

Тя изтъкна, че инспекторатът ще се грижи само за последващия контрол.

Ангелкова коментира казуса с мизерията в тризвезден хотел в Чифлика, от която преди месец се оплакаха зрители на NOVA.Тя уточни, че за да се отнеме категорията на един хотел, Комисията за защита на потребителите трябва да подаде искане за това: „И до ден днешен ние не сме получили такова искане. Но от 4 април хотелът е затворен“.

„Според мен слабото звено е в КЗП. Ние не знаем кои са много от хотелите и затова разчитаме на сигналите. В момента чакаме някакъв друг орган да ни сигнализира, ако реши, за да можем да стартираме процедура за отнемане на звезди“, обясни министърът и допълни, че в Министерството на туризма вече действа телефон за сигнали и нередности по хотелите.

Напишете коментар

Вашият e-mail адрес няма да бъде публикуван.


За нас

7DniSofia.bg e част от 7 Dni Media Group, която е най-бързо налагащата се на пазара.
В нашето портфолио са още сайтовете 7DniSport.bg, 7DniBulgaria.bg

КОНТАКТИ




Бюлетин


    Категории