Шах и мат: Голяма банка с изключително сериозен проблем, клиентите побеснели

пари

Шах и мат за клиентите на една от големите банки у нас. Заради срив в системата на мобилното и интернет банкирането преводи не могат да се осъществяват от няколко дни. От Банка ДСК известиха за проблема в понеделник с лаконично съобщение, че „екипът работи с висок приоритет по отстраняването на проблема, за да осигури всички технически условия за безпроблемна работа. В тази връзка, ако имате затруднения или ограничения в достъпа до ДСК Директ и DSK Smart, молим Ви, проявете разбиране и информирайте банката, за да получите от компетентните ни колеги съвет как да се справите. Можете да се свържете се с нас на 0700 10 375/*2375 или на [email protected]”.

До съвет обаче също е трудно да се стигне, понеже телефоните на банката дават непрекъснато заето. На множеството оплаквания във фейсбук страницата на финансовата институция, администраторът отговаря „под индиго” – „Извинете ни за причиненото неудобство, но не можем да посочим срок, в който проблемът ще бъде отстранен”.

От петък следобед се боря с Банка ДСК, разказва пловдивчанинът Стоян Колев. „Първоначално пробвах на два банкомата в града да изтегля кеш – безуспешно, възможно е проблемът да не е свързан, но ме възпрепятства. А по-късно опитах да преведа пари на наши контрагенти, но дори не успях да вляза в интернет банкирането.“ До момента предприемачът не е успял да направи дължимите плащания по фактури от фирмената сметка. Някак си обаче случил на „прозорец” и направил превод от личната си сметка в същата банка.

Друга клиентка на банката е в още по-патова ситуация: „От миналата седмица в четвъртък имам издадена фактура, която не мога да платя. Ако и днес не я платя, утре няма да получа новата си стока! Какво правим? Спирам работа? Ще направя всичко възможно да потърся обезщетение!”, излива гнева си на официалната фейсбук страница на Банка ДСК дамата.

Клиентите са бесни, че ежемесечно плащат такса за обслужване и още куп други, а де факто бизнесът им е блокиран. Според тях наистина би трябвало да има обезщетение поне в намаление на таксата, пропорционално на дните, в които не са успели да влязат в интернет или мобилното банкиране.