Спират „Фермата“ заради нисък рейтинг?

15621611_1222777827806661_5693890631561288215_n

„Фермата“ е под сериозна въпросителна в бТВ. Актуалният сезон на аграрното риалити може да се окаже последен. Тази година предаването регистрира рекордно нисък рейтинг и се очаква догодина да го поставят на пауза. Продуцентите Иван Христов и Андрей Арнаудов този сезон стъпиха накриво. Риалитито им удари дъното на зрителския интерес. В същото време от Нова се похвалиха, че конкурентното шоу „Игри на волята“, е станало най-хитовият развлекателен формат за целия месец октомври.

Според данните на телевизията всеки трети зрител на възраст от 18 до 49 години, който е гледал телевизия в делничните вечери, е избирал плажното риалити. Това е най-атрактивната група за рекламодателите. В същото време аграрното шоу е заковало само една четвърт от тези зрители. В бТВ се коментира, че шефовете са смутени и изнервени от ниските рейтинги на „Фермата“, които никой не е очаквал от подобна скъпа продукция. Досега риалитито редовно регистрира добри резултати и за първи път отстъпва пред „Игри на волята“, пише Уикенд.

Шокът от огромната разлика в рейтингите е още по-голям, тъй като съвсем доскоро се говореше, че „Игри на волята“ е пред спиране. В Нова смятаха догодина да връщат на екран „ВИП Брадър“, но сега тези планове може да бъдат преразгледани. На какво се дължи тази неочаквана промяна в предпочитанията на зрителите? От една страна, заслуга има умното позициониране на „Игри на волята“ точно след хитовия сериал „Пътят на честта“, който има много солидна фенска маса. Две години след като пусна първия му сезон, Нова тв реши да финансира и втори, като през лятото подгря феновете с повторение на вече излъчените епизоди. Голяма част от зрителите, които гледат „Пътят на честта“, след това директно се прехвърлят към „Игри на волята“, забравяйки, че на друг канал се излъчва „Фермата“.

От друга страна обаче, шоуто на Иван и Андрей губи и заклети свои фенове. Хората са разочаровани от неудачния избор на участници и режисираните сюжети тази година. Сред тях се коентира, че във „Фермата“ са набутани основно мамини синчета, които произхождат от богати семейства и основното, с което излизат пред камерите, е огромни претенции.


За нас

7DniSofia.bg e част от 7 Dni Media Group, която е най-бързо налагащата се на пазара.
В нашето портфолио са още сайтовете 7DniSport.bg, 7DniBulgaria.bg

КОНТАКТИ




Бюлетин


    Категории