Коцето и Фънки жестоко скарани заради 50 бона

thumb_1920x1080_912422-2-2

дин от най-уродливите продукти на мултимедийния ни пазар в последните месеци, травеститската реклама на кредитна компания с преоблечените в женски дрехи Димитър Ковачев – Фънки и Константин, явно ще има последствия и отвъд погнусата на зрителите. Старите дружки, които бяха неразделни след общото си участие във ВИП Брадър, са се изпокарали жестоко заради хонорара от халтурата, шушука се в музикалния бранш.

Двамата се спазарили за по 15 бона на калпак за 30-секундното клипче и си стиснали ръцете с работодателя. Да, ама се оказало, че Коцето тайно си е договорил парички за всяко завъртане на рекламния спот в социалните мрежи и стотинка по стотинка кинтите му наближили 50 бона. Аверът му пък си останал с първоначално договорената сума и място не можел да си намери място от яд, пише Лупа.

Нещо повече – Фънки дори не вдигал телефона на доскорошния си пръв другар и компаньон в травеститската реклама. „Как не го е срам това момченце, от година и половина карам на хляб и сол, бизнесът ми потъна с тия локдауни и го знае много добре. А той е фрашкан с мангизи и се лакоми за още“, пенявел се шефът на „София Мюзик Ентърпрайз“.

Ковачев дори стигнал дотам да прави тежки обобщения, че никога не е трябвало да се обвързва с чалгаджия. „Мислех, че е свестен пич, но кючекчиите са си кючекчии. Само курви и тарикати“, заключил философски Фънки. Според запознати с историята обаче враждата едва ли ще продължи дълго.

Коцето отчаяно търсел всякакви канали да се срещне с дружката си и да се извини. Нещо повече – певецът бил готов да извади кеш от джоба си, за да компенсира едрия басист, само за да не си разваля дружбата с него.


За нас

7DniSofia.bg e част от 7 Dni Media Group, която е най-бързо налагащата се на пазара.
В нашето портфолио са още сайтовете 7DniSport.bg, 7DniBulgaria.bg

КОНТАКТИ




Бюлетин


    Категории