Мегз се изгаври с цяла България! Припадъкът й – театър за 70 лева… Ето как я разкриха (СНИМКА)

МЕГЗ

Наглостта на Миглена Каканашева, която превърна всемогъщия „ВИП Брадър“ в мощен инструмент за безплатна реклама в национален ефир, премина всякакви граници. В името на продажбите си, провъзгласилата се за най-успешната модна дизайнерка в България стигна до там да разиграе драматичен етюд, спекулирайки със собственото си здраве, предаде Пик.

Припомняме, че снощи, малко след 20 ч., когато по време на живото излъчване от Нови хан, водещият Ники Кънчев призова всички участници да се съберат в дневната на Къщата, от санитарните помещения се чу вой на умряло. Каканашева вся паника като колабира, точно когато номинираните, сред които бе и тя, трябваше да отговарят на въпросите от пощенската кутия на съквартирантите си. Миглена притесни и самия Биг Брадър, който вкара лекар в изповедалнята, за да вдигне на крака „припадналата“ с инжекция успокоително.

Никога през живота си досега Каканашева не е получавала хистеричен припадък! Но пък за сметка на това само 24 часа преди живото излъчване момата от Раковски в детайли се е осведомила как протич той.

Лъжите на Мегз разобличи съквартирантката й Ваня Щерева, която снощи напусна шоуто. „Последната си вечер в Къщата изкарах с Мегз на диванчето. И аз, не знам как стана дума, й споделих, че съм имала хистеричен припаръдк. Разказах й какво точно представлява, тя каза, че не е имала такъв. Снощи, след като се случи това с Мегз, споделих на Тото за нашия разговор. Той ме попита в детайли ли съм й разказала какво представлява хистеричният припадък. И каза: „Добре си й разказала“, коментира смехотворните пиар ходове на фъфлешата дизайнерка Ваня Щерева.

Междувременно, театрите на претендентката за „Оскар“ не само, че няма да се отразят на ръста на продажбите й, а като нищо ще я фалират. Докато снощи зрителите на „ВИП Брадър“ бяха затаили дъх пред телевизора в очакване да разберат ще оживее ли колабиралата Каканашева, рекламен колаж, насърчаващ покупката на роклята с цена 69.99 лв., с която бе облечена, се е появил из профилите й в социалните мрежи.

Цинизмът на хората, които отговарят за бизнеса в отсъствието на Мегз, стигна до там, че да илюстрират професионалния кадър на черната рокля с дантела и цепка със стоп кадри от грохналата и изнемощяла дизайнерка. Малко по-късно срамният колаж бе свален от администраторите, но възмутени хора вече бяха направили скрийншоти на безочливата реклама.