„България ер“ ще плаща обезщетения на пътниците заради закъснелите полети

Самолет

До края на следващата седмица Министерството на транспорта ще приключи цялостната проверка на националния ни авиопревозвач „България Ер“, чийто полети закъсняват от една седмица.

От компанията увериха пред БНТ, че закъсненията на полетите им през последните дни са причинени от различни фактори, концентрирани в един момент, което е довело до промяна на полетната им програма. Наложило се е авиопревозвачът да премаршутира част от пътниците си и да увеличи честотата на част от полетите си. Компанията обяснява, че постоянно е раздавала храна и вода на пътниците си, настанявала ги е в хотели.

От авиокомпанията изтъкват, че никога не трябва да се рискува безопасността на пътниците. Все още не е ясно дали компанията ще бъде глобена за натрупаните закъснения от последната седмица.

Обезщетението при закъснение на полети достига до 600 евро, когато е повече от четири часа и на разстояние над 3500 км. Това предвиждат изискванията на европейската комисия. Важно е полетът да излита от Европа или ако каца от трета страна, авиокомпанията да е регистрирана на територията на Евросъюза. Пътниците сами могат да се оплачат в писмена форма на авиокомпанията, но също така могат да ползват услугите и на фирми за търсене на обезщетения. Именно такава компания потърси екипа ни.

Най-много оплаквания дружеството получава от нискотарифни авиопревозвачи и от бързо развиващите се авиокомпании.

коментар

  • Стоянов

    09.07.2017 at 12:52

    Очаквано. От авиокомпанията винаги са били коректни в такива ситуации.

Напишете коментар

Вашият e-mail адрес няма да бъде публикуван.