Чадър и шезлонг за 36 стотинки ли? Вижте как клатят туристите на „най-евтиния плаж“…

Плаж

Чадър и шезлонг са 36 стотинки, но шалтето е задължено и струва 5 лева

Плажът на къмпинг „Нестинарка” трябваше да е най-евтиният в България – само 36 стотинки. При тези условия преди няколко месеца софийската фирма „Перла турист” АД спечели концесията на ивицата за 20 години.

Зад компанията стои добре познатия в региона Йордан Христов, съсобственик на аквапарка в Приморско и притежател на 1/3 от хотелски комплекси в Приморско. Това би трябвало да значи, че той е човек, който държи на доброто си име и ще работи за развитието на туризма.

Какво обаче се случи на къмпинг „Нестинарка”?

Читател на bnews.bg изпратил шокиращ сигнал, който показва колко изобретателен може да бъде българския инвеститор.

„Отидох на плажа Нестинарка, защото го харесвам от дете и до голяма степен е успял да се запази. Правеха му страхотна реклама – че чадър и шезлонг ще бъдат 36 стотинки. Изненадах се приятно, не заради парите, а заради това, че има хора, които не искат да скубят туристите със скъпа сянка, а да създадат добър продукт, който да стимулира потреблението. Всичко бе отлично, докато не отидох на плаща. Настанихме се на два шезлонга с чадър и веднага пристигна едно момче. Чукна ни на касовия апарат – 10,36 лева, което ме изненада. Попитах го не е ли цената 36 стотинки! А той ми отговори, че това е
цената, но чадър и шезлонг вървят задължително с шалте, което е по 5 лева. Без шалте не можело!

Останах силно потресен, платих сумата, не съм за тези пари, но подобно цакане е унизително”, възмущава се Николай Петров.

В нея действително е отбелязано, че е платил чадър и шезлонги за общо 36 стотинки, но са таксувани и две шалтета от по 5 лева.

Дали има нарушение на концесионния договор – ще трябва да отговорят от Министерството на туризма. Стопанинът е поел плажа да осигурява чадър и шезлонг за 36 стотинки, но не е забранено да няма право на друга плажна екстра със задължителен характер, която да е доста по-скъпа, разясни пред Флагман.бг юрист, добре запознат с процедурата.

При всички положения обаче този случай е показателен – колкото и добри да са намеренията родният инвеститор винаги ще намери вратичка, за да заобиколи закона.

В случая „Перла турист” АД спечели концесията на плажа основно заради символичната цена на принадлежностите, но явно са били добре подготвени и са си направили отрано сметката, която ще платят почиващите по българското Черноморие.

Напишете коментар

Вашият e-mail адрес няма да бъде публикуван.