Тези са за бой! Чуйте как „Теленор“ се гаври с клиентите си

7 Dni Sofia06.07.2017
теленор

Как „Теленор“ се гаврят с клиентите си! До 8 минути изчакване да се свържеш с оператор! А ако ти е спешно? Това пише гневен клиент на мобилния оператор до ПИК, след като трудно се е свързал с оператор на 123.

„Първо ти пускат гласова команда, която ти разказва какво и как предлагат, после ти казват колко са добри, след което споделят с кого и как можеш да се свържеш. И ако не избереш опция, те поставят в режим изчакване като до 8 минути е времето, в което някой оператор ще благоволи да ти вдигне. Интересно е това, че не всеки път ти казват, че ще чакаш 8 минути. Ако не искаш да чакаш, можеш да натиснеш клавиш и те ,„любезните“, ще ти се обадят. И след като не успях да се свържа при първия опит след 5,57 минути слушане на музика, набрах пак. Но този пък вече да ми се обадят. Да но ми свърши обедната почивка. А те ми се обадиха вече в РАБОТНО време и пак в режим изчакване. Така още 3 минути. И най-накрая, благодаря ти Боже, някой вдигна, за да си отправя въпросите. Ей, операторът. Ако съм в криза и нямам обхват, като в този момент мога да разчитам само на 123, какво правим. 8 минути е безумно много време… Просто нямам думи. Иначе съм „много важен клиент за тях и обаждането ми е важно“, нали. Аз си плащам сметките редовно, тогава им е добре…“, споделя неволите си потърпевшият клиент. “

Потърпевшият е изпратил и аудиозаписи на „чакането“…

 

2 коментара

  • дхжсио

    06.07.2017 at 20:51

    Тъпия селянин си остава тъп още в самото началото ти казват всичко

  • Саня

    07.07.2017 at 14:51

    Скапани монополисти!!!!С нетърпение очаквам да ми приключи договорът и да се откажа от техните скапани услуги, които не са в полза на клиента!!!!!

Напишете коментар

Вашият e-mail адрес няма да бъде публикуван.